ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

اعتماد به نفسه یا چیز دیگه؟؟؟

1392/7/16 20:57
1,452 بازدید
اشتراک گذاری

          

              رفته بودیم خونه دایی ریحانه جون     

                                                                         

                                          

بن بن بن پسر دایش رو برداشت و اجازه گرفت که عین اون رو نقاشی کنه...

این کار رو انجام داد و حسابی مورد تشویق من و زن دایش قرار گرفت ,

totalgifs.com bonecos-massa gif gif 3dff.gif

 ریحانه جون که سر ذوق اومده بود خواست نقاشی رو کامل کنه و نوشته پایین اون رو هم بکشه...

totalgifs.com bonecos-massa gif gif 3ddk.gif

 

این کار روکرد آورد به ما نشون داد .            

فکر میکنید ما چی دیدم؟

خودتون ببینید...                

.

.

.

 .

                 

من و زن دایی به هم نگاه کردیم و زدیم زیر خنده...

ریحانه جون هاج و واج به ما نگاه کرد و البته از اینکه اسباب  شادی ما رو فراهم کرده بود می خندید.

خنده ام رو جمع کردم و من به ریحانه گفتم عزیزم دقت کن ببین چیزی رو اشتباه نکشیدی.

ریحانه که هنوز خنده اش روی لبهاش بود گفت: نه مامان        totalgifs.com bonecos-massa gif gif 3dde.gif

گفتم دخترم دقت کن

باز هم با چشم های گرد شده کنجکاو به نقاشیش نگاه کرد و گفت : نه مامان

بهش گفتم ناز گلم ببین این تاب که نوشتی درست مثل الگو نوشتی؟

ریحانه با دقت بیشتری نگاه کرد, یه نگاه به نقاشی یه نگاه به الگو. یه نگاه به نقاشی  ‌, یه نگاه به الگو...

بهش گفتم :خوب؟!

ریحانه با لبان خندان و البته موجی از شکایت گفت" درست کشیدم دیگه"

ول کرد رفت......

(((( پیش خودم فکر کردم شاید مثل نوزاد که همه چیز رو وارونه می بینه دختر ٤ سال و ١٠ ماهه هم این جوری میبینه....))))

                                                        

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامانی مهدیار
10 اسفند 91 23:35
الهیییی الهیییی
مامانی این دخملمون قرینه کشیده همه چی رو.شما نگاه کن ببین همون طناب دار چه تقارنی براش ایجاد کرده با اصلیه.خدا می دونه این کجاها رو میدیده .فداش.ببوسشون خودش و آجی جونش رو


آره فسقلی انگار تصویر رو گذاشتن جلو آینه...
پرهام
11 اسفند 91 0:44



ممنون...
عاطفه مامان مهرسام
12 اسفند 91 23:34
سلام مامان هستی
چه دخمل نازی دارین
خدا حفظش کنه منم لینکتون کردم
ممنونم از لطفتون



بوس...
مامان دخترم 88
15 اسفند 91 0:58
خانومی این شکلکهارو از کدوم سایت یا وبلاگ میگیری؟

از وبلاگ جدیدترین شکلکها
مامان دخترم 88
15 اسفند 91 1:01
ای جانم.....از دیدن نقاشیهای دخترم حس خیلی خوبی دارم ، انگار با آدم حرف میزنن نقاشی بچه ها...شما هم این حس رو تجربه کردین وقتی ریحانه جون نقاشی میکشه؟


آره. مخصوصا زمانی که تنهایی می کشه و بعدش نشونم میده.البته نوضیحاتش من رو بسیارشگفت زده می کنه...
زن دایی فریبا
24 اسفند 91 16:13