ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

چشم داره این امامه؟؟؟؟

1391/12/20 23:47
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

چشم داره این امامه؟؟؟؟

چشم داره این امامه؟

ریحانه خانم علاقه خاصی داره به کشیدن و یا رنگ آمیزی عکس امام ها خصوصا امام حسین علیه السلام وامام زمان عجه الله تعالی فرجهم 

ریحانه جون خوب میدونست که شمایل امام ها پیدا نیست و به جای اون نور می کشن, مخصوصا که فیلم ولایت عشق رو که چندماه پیش پخش کرد پا با پای من نگاه کرد...

.

.

.

چند وقت پیش بعد از پخش سرود دهه فجر ,دست پا شکسته از چیز هایی که توی مهد براش توضیح داده بودن از روز های انقلاب برام تعریف کرد...

                                     

 

ریحانه جون: شاه آدم بدی بود همه رو اذیت می کرد ,ما رو هم اذیت کرد، امام اومد انداختش بیرون. آدم بدا هنوز با شاه دوستند...

.

پیش خودم تحسینش کردم که چه خوب و بی غلط در دنیای کودکیه خودش فجر انقلاب رو ثبت کرده.                                                   

.

شب موقع شام خودن صحنه هایی از ورود امام نشون داده میشد و حضرت امام خمینی(ره) با شکوه و اقتدار, دست در دست خلبان, با عقیده ای استوار از هواپیما می شدن و من به نوبه ی خودم سعی کردم در انتقال فرهنگ انقلاب به کودک دلبندم سهیم باشم و خیر سرم گفتم ؛ ریحانه جان نگاه کن این امامه...

                                 

ریحانه جون نگاهی کنجکاوانه کرد و چند لحظه بعد در حالی که قاشقش ازدهنش داشت می آمد بیرون گفت: این امامه چشم دارد ؟؟؟؟!!!!

من هاج واج به ادغام اطلاعات دلبندم .... مونده بودم چی بگم؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان هستی
21 اسفند 91 1:43
اومدم مطلب رو ویرایش کنم اشتباهی پیش اومد و همه نظرات هم پاک شد. ازهمه دوستان عذرخواهی میکنم...
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
21 اسفند 91 3:20
میتونی براش توضیح بدی که فقط 14 تا از امام ها رو باید نورانی و بدون صورت نشون بدیم امان از مچ گیری بچه ها
گل حنا
21 اسفند 91 12:47
الهی قربونش برم. یه حسی بهم دست داد اینو خوندم. بچه ها چه بی آلایش ان