ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

آغاز سفر های نوروز 92 قبل از تحویل سال

1392/1/31 12:11
1,270 بازدید
اشتراک گذاری

شروع یه نوروز خوب برای ما و بچه ها

((چندتا عکس جدید گذاشتم))

 

آغاز سفر به سمت شیراز و بوشهر

بوشهر رفتیم کنار در یا.  دریایی زیبا و کاملا متفاوت با دریای شمال

 

 

 

 

 

 

هستی خانم اجازه نداری خیس بشی ها مواظب باش

 

هستی در حال فرار از دست موج ها

 

 

ریحانه جون مشغول بازی با موج ها

 

 

و هستی سرگرم بازی با شن ها

 

 

 

ریحانه : هستی بیا باهم بریم با موج ها بازی کنیم

 

وای داره می یاد..............

هستی بدو...............

 

بچه ها تا مدتی مشغول بازی بودند. البته بماند که خانم مادر که بنده باشم عرض کرده بودم :"دخترا خیس نشید" و دسته آخر فقط توی موهاشون شن نبود...

البته میدونید که این رو گفته بودم که بشتر این خودشون رو خیس نکنند. اگه این جمله از زبانم خارج نمیشد دخترا جزیره کیش بودند...

.

در کل بسیار عالی بود.

راستی یادم رفت بگم, وقتی رسیدیم به ساحل یه حس غریب به من دست داد و بعد از لحظاتی بهخاطر آوردم که این ساحل همون ساحل یه که وقتی من و برادرام کوچیک بودیم ,بابا ما رو آورده بود و بود حسابی باهم بازی کرده بودیم.

چنان من رو برد به دوران کودکی که بغضی مهمان گلویم شد...

ساحل نیروگاه هم رفتیم . اون جا هم فوق العاده زیبا بود که بعدا عکس هاش رو اضافه میکنم...

و این سفر ادامه دارد...

بعدا نوشت: این  هم ساحل بکر نیروگاه...

 

 

ساعت ها موندیم کنار  ساحل بلکه غروب خورشید رو تماشا کنیم. نمی دونم غبار بود, ابر بود, چی بود

نمی دونم , ما که چیزی ندیدم...

این هم دوتا وروجک من که سعی کردن ژست بگیرن..

 

 

بعدا از سه روز در راه برگشت...

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

متین من
21 فروردین 92 16:56
امیدوارم همیشه مثل تواین عکسا شاد باشی همه سفرهات به یادماندنی


ممنونم عزیزم...
پرهام ومامانش
22 فروردین 92 23:20
عکسات ورنگاش خیلی خوشگله همیشه بسفر
حسین
26 فروردین 92 2:24
حتما این دو وروجک کلی ذوق کردن
انشالله که خوش گذشته باشه

بله حق با شماست. بعنوان یه مازندرانی میگم که دریاچه مازندران (با تاکید میگم مازندران نه خزر) هرچند آنقدر بزرگه که دریا نامیده میشه اما همیشه در حیرت عظمت خلیج همیشه فارس خواهد بود
-------------------------------------------------------تقدیر خداوند این بود که کشور ما بازم مورد حادثه طبیعی زلزله قرار بگیره که متاسفانه اینبار هموطنان خونگرم و قهرمانان تنگسر قربانی شدن
از خداوند منان برای درگذشتگان مغرفت و برای بازماندگان صبری بزرگ میطلبیم


مامان روشا
28 فروردین 92 11:44
وای خوش به حالت دوتا دسته گل داری چقدر عکس ها زنده و قشنگ بود من جنوب نرفتم واقعا هوس کردم




حتما سر بزن عزیزم . فوق العاده است.


مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
31 فروردین 92 1:06
همیشه خوش باشین عکس ها کاملا گویا بود اون عکس یکی مونده به آخر خیلی خیلی قشنگه منتظر عکسای بعدی هستیم


ممنون نظر لطفته عزیزم