ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

ریحانه شکار چی

1392/7/16 20:56
1,637 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

خدایش فکر می کنید این ها  چی اند و کجان؟

ریحانه جون مدت های مدیدی صرف شکار کرد.

با جون و دل ازشون مراقبت می کرد.

غذا می داد . هوا می داد. تو بغلش می گرفت می خوابید...

 

 

خدایش فکر می کنید این ها  چی اند و کجان؟

ریحانه جون مدت های مدیدی صرف شکار کرد.

با جون و دل اذشون مراقبت می کرد.

غذا می داد . هوا می داد. تو بغلش می گرفت می خوابید...

نمای درونی 

 

 نمای بیرونی 

 

نمای درونی فوق العاده زیبا بود ولی نمای بیرونی که دایما جلود چشمم بود به شدت چندش آور بود. یه چی میگم یه چی می شنوی...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

گل حنا
1 اردیبهشت 92 13:09
خیلی با حال بود عزیزم کلییییییییییییییی خندیدم
گل حنا
1 اردیبهشت 92 13:11
عزیزم یک فروشگاه کارت شارژ تلفن همراه زدم اگه خواستی ازش خرید کن

و اگه به دوستان هم معرفی کنی، هر کسی که ایرانسلی یا همراه اول اعتباری هست بگو بیاد از من خرید کنه...


www.chargeiranian.ir


متین من
3 اردیبهشت 92 1:59
وووووووی خاله منم نمیتونم ازنمای بیرون حتی نگاشون کنم اخه واقعابه قول مامان چندش اور هستش ولی تودخترشجاع هستی افرین
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
4 اردیبهشت 92 12:02
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من عاشق کفشدوزکم این همه رو از کجا گیر آوردین؟ وقتی بچه بودم یه دونه میذاشتم روی دستم و آرزو میکردم و وقتی پرواز میکرد خوشحال میشدم که آرزوم برآورده میشه
پرهام ومامانش
18 اردیبهشت 92 15:11
_ (¯`·.·'¯) _______ ___ `·.,(¯`·.·'¯) _____ _______ `·.,(¯`·.·'¯) __ ___________`·.,.·´ ___
ستاره عمه
9 خرداد 93 17:26
این همه کفش دوزک از کجا اوردیدمن که تعجب کردم