ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

باقاله و فصل بهار...+یه اتفاق جالب

1392/2/3 2:14
1,713 بازدید
اشتراک گذاری

آخه بچه با این سن به باقاله نزدیک میشه؟

+

یک اتفاق جالب...

آخه بچه با این سن به باقاله نزدیک میشه؟

 

نه خدایش نزدیک میشه؟؟؟؟

 

نگاه کنید چه حرف گوش کن!!!!

 

دخترا خجلات نکشید سر تون بالا بگیرید  ببینم کیا دارن فضولی می کنند؟؟ یا به عبارتی

کد بانوگری می کنند؟؟؟

ریحانه : مامان نگاه چه باقاله بزرگی پیدا کردم... 

 ریحانه: مامان ( با شعف ) نگاه کن چه جوری تو خونشون خوشکل خوابیدن....

هستی: مامان مال من رو هم نگاه کن...

ریحانه عاشق باقالی پاک کردن شده. فردای این روز برا پاک کردن باقالی (که بابام دوباره خریده بودن)قشقرقی به پا کرد بیا ببین...

 

یک اتفاق جالب...

 

هستی خانم ما که بدنیا اومد(همین وروجکی که پیش رو دارید)

طبق آزمایش غربالگری فاویسم معرفی شد.

(فاویسم که می دونی چیه؟ همون باقاله ای خودمون)

باورتون میشه؟

حدودا بیست روزگیش آزمایش تکرار شد و گفته شد پایین که نیست هیچی بالا هم رفته خیلی مراقب باشید این دستو رها رو بخونید, این کارها رو نکنید این کار ها رو بکنید و فلان فلان فلان...

و ما هم طبق دستور دکتر چنین و چنان کردیم

چکاپ یک سالگی هستی خانم که داده شد فاویسم اون رو مجددا تایید کرد.

تازه یه روز خونه دوستم دوره بود با همسرای گراممون رفنیم خونه اشون یه ١٤ نفری می شدیم. کلی زحمت کشیده بود و از قضای روزگار به اصرار یکی از بچه قرار شده بود فقط یک نوع غذا درست کنه و اون هم باقالی پلو از آب درومده بود.

رفتم تو آشپزخونه کمک میزبان عزیز, که دیدم بعله الفرار

موضوع رو به دوستم گفتم و اون هم حسابی یخ کرد و هاج و واج من رو نگاه می کرد.

بنا شد موقع کشیدن ما بریم توی اتاق, و البته من هم شیر بودم و ممنوع از باقاله خوردن.

واین دوست عزیز من بنده خدا به تعداد نفرات جوجه کباب سفارش داد و مجدادا افتاد تو زحمت...

.

خلاصله,

هستی خانم همچنان از یک سری دارو ها ممنوع بود و... تا اینکه

چکاپ دو سالگی سر رسیدو جواب آزمایش نشون داد که هستی خانم فاویسم نیست.

من همسرم دهان باز و هاج و واج اول به هم و بعد به خانم دکتر نگاه کردیم : مگه میشه؟؟؟تعجبتعجب

دکتر نوربخش عزیز آزمایش رو تکرار کرد, من هم آزمایشگاه رو عوض کردم...

وجواب آزمایش همون بود که بود. هستی خانم فاویسم نبود و همون طور که مشاهده کردین در کنار باقاله ها کیفی میکنه بیا و ببین .و نکن نکن من کلا بی تاثیره..

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

متین من
3 اردیبهشت 92 1:58
وای چه جالب اولش باقاله ی بود بعدش نیست تاحالا نشنیده بودم خاله حالا تامیتونی باقاله بخور
راضی بانو
3 اردیبهشت 92 11:11
سلام مامان خانم .... الهی ... چه دخملای نازی داری ... خدا حفظشون کنه ... یه تجربه مادرانه .... در این جور مواقع بهتره "نکن نکن " نکنی !!! چون فایده ای نداره و باعث میشه بچه ها نسبت به حرفت بیتفاوت بشن چون اونا در هر صورت میخوان همه چی رو کشف کنن ... من در موارد مشابه مثل سبزی پاک کردن و یا باقاله پاک کردن چند دونه هم میزارم پیش دخترم و بهش میگم اینا برای شما و خلاصه با همدیگه کارمونو انجام میدیم ... اینجوری کار هم یاد میگیره و وقتی بزرگ شد کمک کارم میشه ...
مامان دخترم 88
3 اردیبهشت 92 15:41
- خداروشکر ، دیگه راحت شدی ... - این ادرس وبلاگ دیگه ام هست .البته تو بیوندهای روزانه وبلاگ اولم هم آدرسش هست . - ممنون
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
4 اردیبهشت 92 11:57
خدا رو شکر که مشکلی نداره ولی حواستون باشه چون پسرخاله من به خاطر خوردن باقالی 3 روز بیمارستان بستری بود البته باقالی خام خورده بود
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
4 اردیبهشت 92 11:58
خانوومی ممنون بابت احوال پرسی اگه رعایت نکنم گردنم درد میگیره فعلا مراعات میکنم
مامان دوقلوها
4 اردیبهشت 92 16:15
وای چقدر خوب خدا رو شکر
حسین
5 اردیبهشت 92 0:07
امان از دست شیطنتهای این وروجکها
پرهام ومامانش
13 اردیبهشت 92 23:37