ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

تا حالا کجا بودی؟؟؟

1392/4/11 2:29
1,207 بازدید
اشتراک گذاری

کجا بودم؟

cabeludinhas17

با دخترا توی خونه در حال بازی و شادی بودیم,

یه تلفن زدم به مامانم از حرف هاش متوجه شدم زانوشون پیچ خورده و می خوان به من چیزی نگن و ناراحتم نکنن...

از حرفاشون فهمیدم و به ثانیه پریدیم خونه مامان اینا ... 68

به مدت دو هفته موندم اونجا و از مادر عزیزم پرستاری کردم

به همین دلیل از شما دوستانت عزیزم دور بودم. اما آلان برگشتم و قول می دم به همتون سر بزنم و آپ کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

♥متین من♥
11 تیر 92 0:41
سلام خوبی نبودی چند وقتی
راستی یک درخواست ازت دارم اگه ممکنه به متین من لطفا رای میدی
174 به 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) پیامک کن
ممنونت میشم خیلیییی


حسین(نای نی)
11 تیر 92 0:58
سلام امیدوارم حالشون بهتر شده باشه. راستی بگم که از نیومدنتون دلگیر بودم، که البته عذرتون موجه بود. راستی در باره اون موضوع زیاد دعا کنید. آسمونی باشید
مامان یاسمن و محمد پارسا
11 تیر 92 1:51
وای خدا بد نده ایشالاه که حالا بهتر شده باشند ممان عزیز خوب کاری کردی عزیزم ایشالاه همیشه سالم و سلامت باشند منتظر پستهای قشنگتون هستم


پرهام ومامانش
16 تیر 92 23:35
ان الله که همیشه سلامت باشن
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
22 تیر 92 15:38
دوست بزرگوار مامان هستی دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
مامانی مهدیار
30 تیر 92 5:49
سلام .ببخش که دیر اومدم .امیدوارم که تا الان دیگه حال مادر بزرگوارتون خوب شده باشه