ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

فرهنگ لغت هستی + عکس خوشمل

1392/4/15 0:14
1,812 بازدید
اشتراک گذاری

فکر کنم جذاب ترین بخش وبلاگ برا هستی وقتی بزرگ شد, این پست باشه...

فرهنگ لغت هستی

 

فکر کنم جذاب ترین بخش وبلاگ برا هستی وقتی بزرگ شد, این پست باشه...

 


 آباز..........آواز


 تبسی...........تسیبح

 تن گین..........سنگین

 شادر..........چادر

 بگل..........بغل


ایندا..........اینجا

تلا؟..........چرا؟

ادازه می دی؟..........اجازه می دی؟

کشمک..........پشمک

ژینون.........زیتون

bowl of green limes

نون پنیر..........بازی نون بیار کباب ببر

گسه..........قصه

totalgifs.com dormindo gif gifs 13.gif

بباس..........لباس


للاب, تلاب..........خراب

باگعن.........واقعا

مستگیم.........مستقیم

مربی........مربع

کاپشت..........لاک پشت

totalgifs.com animais gif gif 73.gif

کدل دند..........کمربند

لوهم دادی..........هل ام دادی

تو خاله..........خیارشور

 نون پاره کنم..........نون تلیت کنم

عسکا..........عکس ها

زمنو..........زن عمو


سایت...........ساعت

friend - emoticonswallpapers.com

دبات می کنم..........دعوات می کنم


گوشکول...........گوشت کوب

اختسون..........استخوان

ملکا..........مثلا

هلولا..........هیولا

گیگه.........دیگه

تای.........چای

صقده..........صدقه

لیس..........خیس

گلکت...........دلقک

ماکالی...........ماکارونی

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

راضی بانو
12 تیر 92 1:41
ای جانم ... خیلی بامزه بودن ....
♥متین من♥
12 تیر 92 17:17
آفرین به هستی شیرین زبون که اینقدر کلمه بلده بامزه میگه
پرهام ومامانش
16 تیر 92 23:38
مامان یاسمن و محمد پارسا
19 تیر 92 15:30
عزیزم خصوصی
مامان بردیا
1 مرداد 92 15:02
خیلی جالب بود ای جووووووووووونم هستی
عمه زری
20 مرداد 92 21:19
الهی عمه قربون زبونت بره جوجه پتبه ای من
حسین(نای نی)
22 مرداد 92 7:31
سلام
سید محمد محسن
22 مهر 92 4:23
خوشا به سعادتش که پدر و مادری داره که تو دست و بالشون؛ شادر! و تبسی! پیدا میشه. بسبزه بچمون ایشششششششششششالا...
ستاره ی عمه
25 فروردین 93 15:09
الهی قربونش برم بااین حرف زدنش متل بلبل حرف می زنه