ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

نوع خاصی از صدقه دادن

1392/4/31 14:31
2,289 بازدید
اشتراک گذاری

نوع خاصی از صدقه دادن

 

ریحانه حدودا 3 سالش بود . صدقه دادن از تفریحات مورد علاقه ریحانه جون بود و هست.( پارسال یکی از عیدی هاش رو یه جا به اصرار انداخت صدقه, فک کن)

هر وقت می خواستم صدقه بندازن صداش می کردم و باهم اسکناس رو تا می کردیم و می نداختیم و شاد می شدیم...

یه روز مهمون داشتم و یه عالمه کار و دسر... خواستم زود صدقه بدم و برم دنباله کار هام که سر و کله وروجک پیدا شد. اصرار اصرار که من بندازم,

- بیا مادر بنداز , بذار کمکت کنم

- نه خودم بندازم

- بذار تا کنم

- نه خودم بلدم

من هم که کار داشتم گفتم بذار مشغول باشه...

گذشت و گذشت تا اینکه مادر آقای همسر فرمودن اگه صدقاتتون جمع شده بدید داریم برا کمک جمع آوری می کنیم.

 

 

ما هم طبق سنوات گذشته چنین کردیم

کلید صندوق صدقات رو آوردیم و باز کردیم و متحیر به اسکناس بیچاره نگاه کردیم و البته مرده بودیم از خنده و راه حل دخترکم برای انداختن اسکناسی که از سوراخ صندق برزگتر بود...

         صدقه دادن به روایت تصویر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان یاسمن و محمد پارسا
30 تیر 92 1:15
اخی فدات بشم من
مانلی مادر باران
30 تیر 92 12:56
وای خدای من چه صدقه ای شده این
راضی بانو
31 تیر 92 17:32
آفرین به این دختر مبتکر ... خیلی باحال بود ...
برای نوشین شمس از طرف مامان هستی شرین زبون
1 مرداد 92 1:34
نوشین شمس عزیز سعی کردم وارد وبلاگش شم و رمز رو بهتون بده اما آدرس رو درست نذاشته بودی. لطفا مجددا آدرس وبلاگت رو بذار تا بتونم بهت سربزنم
نوشین شمس
1 مرداد 92 11:54
سلام مامان خانم . این هم آدرس وبلاگم http://motaharehnanaz.niniweblog.com/ مطهره نفس مامان و بابا ممنون
حسین+
10 مرداد 92 13:06
باید این پولو به اون متکدی هایی رسوند که...........
مامان دو بهونه قشنگ زندگی
18 مرداد 92 1:00
ای جونم ریحانه عجب راه حلی پیدا کرده
پرهام ومامانش
20 مرداد 92 1:02
خبلییییییی جالب بود
حسین(نای نی)
24 مرداد 92 14:11
سید محمد محسن
22 مهر 92 4:16
لااله الاالله! خدا حفظت کنه ریحانه ی ننه! پیر شی...