ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

حتما همه بخوانند.

1392/7/22 13:43
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

حتما همه بخوانند...

حتما همه بخوانند...

با تشکر از همه دوستانی که لطف کردن و برا هستی جون پیام مهربونی گذاشتن

و دوستانی که من رو مشناسند کم و بیش به وبلاگ ما سر می زنن,

خواهشمندم آدرس وبلاگ هستی جون رو بدون اطلاع من ( مامان هستی) به کسی ندید,حتی نزدیکترین

افراد به شما. دوست دارم خوانندگان خاموشِ آشنا رو حتما بشناسم.

اصلا راضی نیستم آدرس رو به دیگری بدید.

باتشکر و عذر خواهی فراوان

مامان هستی شرین زبون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

حسین+
23 مهر 92 18:21
چشم
یک دوست
27 مهر 92 16:02
سلام احساس می کنم ناراحت هستید . ولی اینو بدونید که اگر هم از دوستان آدرس شما رو به کسی ندن زمانی که شما مطلب می گذارید سایت نی نی وبلاگ کسانی که به روز شده اند را نشان می دهد .




آخه کسانی رو که دوست ندارم خاموش و بی خبر بخونن و برن ,اصلا نی نی وبلاگی نیستند.مخلص همه نی نی وبلگی ها و کلا نتی ها هم هستیم.جه اونهایی رو که آشنا اند و چه اونهایی که درسرزمین مجازی جز بهترین هان.
کسانی رو می گم که آشنا هستن. بی خبر سرک می کشن و دور هم و بدون حضور من دربارش نظر می دن.

<حس بدی بهم منتقل میشه وقتی از گوشه کنار حرف های "نه خوبشون" به گوشم می رسه, تا حدی که هوس می کنم یه وبلاگ دیگه راه بندازم, یا بعضی پست ها رو علی رغم میل باطنیم رمز دار کنم
.ممنون از همدری تون...

نوشین
5 آبان 92 8:46
سلام دوستم. آخی ناراحتیتو نبینما. حرف مردم هم همیشگی. به من هم بعد از اون اتفاق خیلی حرف ها زدن. شما هم اصلاً خودتونو ناراحت نکنید. همیشه شاد شاد باشید انشااله.