ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

عکس های تولد 6 سالگی ریحانه جون+ادامه

1392/11/21 8:10
4,725 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

سلام من اومدم. به دلیل تقاضای بالا جهت گذاشتن عکس های تولدریحانه جون, بخشی از عکس ها می ذارم تعدادیش هم به زودی گذاشته می شه...

 

 

 

 

به تولد پرنسس ریحانه خوش آمدید

به پیشنهاد ریحانه جون,امسال تولد سیندرلایی براش گرفتم

و از اونجایی که طراحی تمام کار ها رو خودم کردم حیفم اومد که تم تولدش فقط عکس سیندرلا باشه و عکس ریحانه در حاشیه قراربگیره, به همین دلیل عکس ریحانه جون در راس قرار گرفت و سیندرلا در حاشیه.

و تم تولد شد پرنسس ریحانه

البته تعدادزیادی از کار ها رو هنوز نذاشنم که به زودی یه زود میذارم به در خواست بالای دوستان اینها رو زود گذاشتم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینها کارت تولد دوستان ریحانه جون هست.

لازم به ذکره که استیکر روی دیوار کار خودمه و البته خیلی هم دوسش دارم

 

 

 

 

 

این هم پاکت کارت هاست که به شکل قلب طراحی شده بود 

 

 

و کارت تولد دوستان ریحانه که هر کدوم به اسم خودشون چاپ شده بود

 

 

این هم یه نمونه دیگه کارتهاست

 

میز پرنسسی همرا با عکس ریحانه در 2 سالگی

 

Little girl smiley 019Little girl smiley 019Little girl smiley 019Little girl smiley 019Little girl smiley 019Little girl smiley 019

Little girl smiley 013Little girl smiley 013Little girl smiley 013Little girl smiley 013Little girl smiley 013Little girl smiley 013Little girl smiley 013Little girl smiley 013Little girl smiley 013

 خدای من!!!!!نه!!!!!

از مخلفات روی میز و شام و کلا خوراکی ها یه عکس درست و کلی ندارم.

از شام که به اون خوشمزگی اصلا عکس ندارم , نه از شام نه از سفره

بعدا میگم شام چیا درست کرده بودم........

Little girl smiley 013Little girl smiley 013Little girl smiley 013Little girl smiley 013Little girl smiley 013Little girl smiley 013Little girl smiley 013

 

ریسه ها با حرف لاتین ریحانه

 

کناره ی ریسه ها در دو طرف

 

 

 

 

این هم صندلی پرنسس

که البته فکر می کردم جلوش خوب می افته تو عکسا فقط از پشتش گرفتم

 

 

 

آخر نوشیدنی که روی میز بوده

 

 

 

ریحانه و دوستاش

با عکس های مفصل تر برمی گردیممممممم

 .

.

ادامه عکس ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این هم ژله هایی که درست کرده بودم

اولیش ژله خورده شیشه است که با رنگ تم تولد یعنی آبی و سفید درست شده بود و بعدی هم ژله ای بود که روش شعر مورد علاقه ام رو نوشتم

"همه عمر برندارم سر از این خمار مستی 

که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی  "

 

و خلال هیی که با اونها ژله خورده می شد... 

 

این هم دستمال کاغذی با طرح ریحانه جون

البته دستمال سیندرلایی هم گذاشته بودم

 

 

جعبع دستمال از نماهای دیگر 

 

 

 

 

بعله..... این هم کادو ها 

 

بعضی از کادو ها ,آرزوهای ریحانه بود

مثل کیف طلقی یا به قول خودش کیف آکواریومی

دمپایی زنبوری

و

میز

 

 

آقا محمد رضا 

محمد رضا و حسین فکر کردن بمبه... 

 

 

مهمان ها در حال نوشیدن نوشیدنی

چون مهمون های ریحانه خانم اکثرا پسر بودن و بدون خانواده تشریف فرما شده بودن

بنده مجبور بودم خوردنی ها رو تک تک روی میز بذارم

نوشیدنی بریزم و ببرم و تمام مدت آشغال و پفیلا و پفک از روی زمین بردارم و روفرشی صاف کنم

در هر حال خیلی به همون خوش گذشت 

حسین آقا  

آقا سینا 

آقا یونس

 

 

آقا یحیی

 

هستی خانم که دوست داشت توی تولد خواهرش پرنسس باشه و لباس تولدش رو پوشیده

 

عشق عمه محمد حسین عزیزم 

 

سارا جون 

 

 

یاسی جون و عسل عمه

ادامه دارد.... 

 

پسندها (3)

نظرات (12)

نم
20 بهمن 92 16:58
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای. باورم نمیشه. یعنی همه اینها رو خودتون درست کردید. همه همشو. کارتون از ایول گذشته واقعا خسته نباشید. از این بعد سوالی در مورد تزئینات تولد داشتیم پس باید مزاحم شما بشیم دیگه
مانلی
22 بهمن 92 14:04
سلام همیشه به شادی انشالا چه جشن تولد قشنگی چه دخمل نازی
مامان یاسمن و محمد پارسا
23 بهمن 92 12:19
خیلی قشنگ شده عزیزم ماه شدی قربونت بشم عزیزم
زن دایی فریبا
28 بهمن 92 11:53
واقعا عالی بود!نمیدونم با چه کلمه ای باید از این همه ذوقتون تقدیر کنم
عمه زری
29 بهمن 92 0:44
سلام جوجه طلایی عمه ماه شده بودی دختر قشنگم دست مامانی مهربونت درد نکنه خیلی زحمت کشیده بود خیلی دلم میخواست بیام اما نشد میبوسمت عزیزم من و امیرحسن دلمون براتون یه ذره شده زودی بیاید پیشمون
parham,مامانش
9 اسفند 92 23:25
خيليييييييييييي خوشم اومددددددددددددددد خيلي چيزاش جديد بودددددددددددددددددد خسته نباشي مامانيييييييي درضمن تولد با تاخير مبارككككككككككك ريحانه جون
ستاره ی عمه
19 فروردین 93 15:35
ریحانه خانم شده متل پرنسس ها
محمد علی عسل عمه
28 فروردین 93 2:29
وای چقدر خوش گذشت تولد دختر عمه جون. کلی با دوستای ریحانه و هستی و بقیه بچه ها بازی بازی کردیم... (الان ذوق و شوق محمد علی از دیدن عکسای وبلاگ هستی قابل وصف نیست!!! ده دقیقست «هستی... هستی ... از زبونش نمیفته!!!)
حسین(نای نی)
9 اردیبهشت 93 2:04
سلام
لیدا
8 تیر 93 23:12
سلام عزیزم خوبی .؟ تولد ریحانه جوون مبارک باشه عزیز ایشالله 10000 بشه عزیز در مورد تزییناتت سوال داشتم میشه جواب بدی؟ مثلا که چه جوری درسش کردی؟
♥ مامان مهیلا ♥
2 مهر 93 13:52
وااااااااااااای خیلی قشنگ بود منم میخوام واسه دخترم جشن دندونی بگیرم ولی بلد نیستم این کارها رو بکنم مثلا کارت چاپ کنم ریسه یا نوش جان میشه به منم کمک کنین آگه زحمتی نباشه مهیلا دختر کوچولوم منتظر شماست