ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

ریحانه من افتخار آفرین شد...

1392/12/25 16:53
1,341 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه خانم افتخار آفرین شد

 

 

ریحانه ٦ ساله  عزیز من قبل از ورود به مقطع دبستان موفق شد دوره روخوانی قرآن کریم رو به پایان برسونه و به راحتی هر جایی از مصحف شریف رو باز کنم ریحانه خانم میتونه سلیس و با لحن کاملا عربی قرائت کنه.

و این برای من و پدرش بسیار خوشایینده و به ریحانه عزیزم افتخار می کنیم...

 

دختر عزیزم امیدوارم در هر مرحله از زندگی زیبات شاهد موفقیت هات باشم, و من در همه لحظات کنارتم و همه جوره تلاش میکنم تا به آنچه که می خواهی برسی , بی دریغ..

 

 

 

این هم عکسای جشن پایان دوره کلاسشون...

دکور که از هنرهای اینجانب می باشد.

 

 

کیکشون که واقعا خوشکل و خوشمزه بود.

مهر و تسبیحش هم خوردنی بود

 

پفیلا و شیر شون 

کادو ها, ساعت روغنی بود. بعدا عکسش رو میذارم 

و خانم جلالیان و بچه ها 

 

به امید ثبت دیگر موفقیت هات, عزیزکم...

 

 

پسندها (2)

نظرات (16)

مامان یاسمن و محمد پارسا
1 فروردین 93 8:19
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزهایی باشد که آرزو داری سال نو مبارک عزیزدلم امیدوارم سال پر خیر وبرکت وسلامتی درکنار خانواده گرمتون داشته باشی
حسین+
8 فروردین 93 2:10
سلام احوال شما؟ عید باستانی نوروز مبارک سال خوبی در کنار کوچولوهای مهربونو همسرتون داشته باشید البته شهادت یکی از سربازها که از بی لیاقتی مسئولین مملکت ماست تسلیت میگم یه تبریک میگم برای کسب موفقیت یحانه جان. انشالله علاوه بر اینکه عربی میتونه بخونه ، بعدها معانی را متوجه بشه و حتی تفسیر کنه و بالاتر عمل کنه با آرزوی موفقیت
ستاره
13 فروردین 93 10:49
امیدوارم دخترای گل تون زیر سایه پدر و مادر خوب و مهربونی مثل شما همیشه موفق باشن
شیرین
14 فروردین 93 16:25
آفرین
ستاره
14 فروردین 93 16:26
آفرین عزیزم
ستاره
19 فروردین 93 15:18
دختر دایی های عزیزم تعطیلات نوروزی خوبی را با هم گذراندیم به ما که خیلی خوش گذشت تابستان هم منتظرتون هستیم
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 فروردین 93 11:52
افرین به ریحانه جونم
حسین+
30 فروردین 93 21:36
سلام اولا روز مادر بر شما مبارک در ثانی روز زن بر شما مبارک ثالثا روز زن بر دو فرشته نازتون مبارک
حسین(نای نی)
9 اردیبهشت 93 2:05
سلام تبریک عرض می کنم. ان شاءالله همیشه زیر سایه قرآن و اهل بیت به موفقیت های روزافزون دست پیدا کنند. آسمونی باشید
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 اردیبهشت 93 15:09
غزل
13 اردیبهشت 93 10:19
با سلام به این مامام با ذوق من مامان نازنین هستم دخترم 7سالشه ایشالا امسال میخوام واسش تولد بگیرم با تم تولد ریحانه جون میشه کمکم کنید من مثل شما با سلیقه نیستم راهنمایی ام کنید بی زحمت بگید از کجا و چه جوری وسایلشا آماده کنم عکسا شا چه جوری مثل شما کنم من موبایلما میدم اگه زحمتی نیست به من اس بدید به شمارتون زنگ میزنم 09132385639
مانلی
21 اردیبهشت 93 12:56
واقعا خوشحال شدم مبارک باشه ریحانه جون
بابا و مامان
26 اردیبهشت 93 9:29
مامان حديث
2 مهر 93 10:40
هزار ما شاا... به اين گل دختر و البته مامان گلش از الان معلومه دختر آينده داريه
مامان ارمیتا
5 مهر 93 13:10
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.