ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

ریحانه بی دندون افتاد تو قندون....

1393/3/26 19:48
1,676 بازدید
اشتراک گذاری

ریحانه بی دندون افتاد تو قندون

ریحانه بانو تو این هفته دوتا از دندون های شیریش رو از دست داد.

اولی رو تا از سفر شیراز برگشتیم, یعنی جمعه 15 خرداد 93 ساعت 21:27

و دومی رو یک شنبه 17 خرداد 93 ساعت 22:14

نمی دونم چرا افتادن دندون های ریحانه اینقدر برام شیرین بود و حس خوبی بهم می داد.

من که حسابی خوشحال بودم و از من خوشحال تر هستی بود._*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

و از اون خوشحال تر و هیجان زده تر خود ریحانه بانو بود. نمی دونی چه کار می کرد , بالا پایین می پرید و از انتهای گلو ذوق می کرد._*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ هی دندونش رو نگاه می کرد و هی جای افتاده دندون روی لثه هاش.

کلی هم احساس غرور می کرد که از دهنش خون می یاد...

عکس هم گرفتم که سر فرصت بذارم.

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

عمه زری
1 مرداد 93 0:54
الهی دورت بگردم جوجه عمه
هانا عمه
15 مرداد 93 20:11
ریحانه جونم 2تا از دندونای من افتادن یکیش هم لقه از الان به بعد همه ی دندونامون می افته من دندونامو توی دفترچه ی خاطراتم چسبوندم دوستون دارم یه عالمه
ستاره عمه
15 مرداد 93 20:20
عزیزم دندونش افتاده
مامان و بابا
29 شهریور 93 20:46
سلام حديث اومده با عكسها و شيطوني هاي جديدش. منتظر حضورتان هستم.