ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

وای نه...بگو بی هوشم کنن...!!!!

1393/3/26 20:08
2,484 بازدید
اشتراک گذاری

وای نه...بگو بی هوشم کنن...!!!!

تا از سفر برگشتم ( شیراز) بلافاصله برای ثبت نام ریحانه بانو اقدام کردم. طی تحقیقاتی که از سال پیش انجام داده بودم تصمیم داشتم ریحانه خانم رو مدرسه شهید جاجرودی بذارم.

رفتم مدرسه و طی بیان درخواست , گفتن خارج از محدوده ای و نمی شه.

بنده هم که از اون دسته از آدم هایی هستم که پای تصمیمم قاطعانه می ایستم , مدیر مدرسه مجاب شد و ریحانه خانم رو اسم نویسی کردیم.البته چادر و مغنه ای که ریحانه خانم پوشیده بود بی تاثیر نبود.

برگه مدارک مورد نیاز رو هم گرفتیم و مطالعه کردیم و به گزینه کارت واکسن "تکمیل شده" رسیدیم...

بعله ریحانه خانم که مثل مرگ از آمپول می ترسه و رضازاده باید بیاد بگیردش تا بتونیم آمپولی بزنیم, باید واکسن می زد...شکلک زیباساز-mania-dv.blogfa.com

صداش رو در نیاوردم و به سمت مرکز بهداشت راهی شدم

از جوابهای بی سر و تهی که به ریحانه می دادم بو برد که خبریه...

رفتیم بهداشت و تو اتاق, ریحانه رنگ به رنگ شد...

نه مامان , درد داره, نمی خوام , بریم ,من آمپول نمی زنم...

من : ریحانه جان درد نداره , هر کی بخواد بره کلاس اول باید واکسن بزنه. جیغ جیغ نکن آروم بشین , نفس عمیق بکش تا زود تموم شه و دردت نیاد...

نه مامان بگو اول منو بی هوش کنن بعد واکسن بزنن.

من :...   !!!!... باشه مادر!!!

حالا مگه می نشست..

بالاخره راضی شد و تا اومد نک وناله کنه تموم شد.

آخرش هم خودش از خودش خوشش اومد که برای اولین بار بدون گریه آمپول زده.

بعد از اون هم هر جا رسید گفت.

همه دنیا رو خبر کرد که من واکسن زدم.http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/

خدا رو شکر این مرحله از زندگی شیرین ریحانه جون هم با موفقیت به پایان رسید....

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

نوشین
11 تیر 93 19:01
سلام عزیزم. به سلامتی . ایشاله دانشگاه رفتن دخترای نازت
مامان بردیا اریایی
19 تیر 93 4:28
مامان هستی و ریحانه عزیز سلام من واسه پسرم ی وبلاگ درست کردم خوشحال میشیم بهمون سر بزنید bardia-eshgh1391.niniweblog.com
نم
21 تیر 93 13:43
بابا چه عجب اومدی یه سری به اینجا زدی. من که دیگه اینقده اومدم دیدم چیزی نمی نویسی، مدتی بود سر هم نزدم. چقدر بدم میاد از این بچه ها رو برای واکسن بردن. خیلی کار سختیه.
عمه زری
1 مرداد 93 0:48
عمه قربونت بده چرا تو انقدر زود بزرگ شدی
هانا عمه
15 مرداد 93 20:01
ریحانه جون منم رفتم واکسن 6سالگی مو زدم اولش نمی دونستم قراره بریم برای واکسن اما وقتی دیدم ستاره باهامون نمی یاد فهمیدم قراره کجا بریم اولش یک کوچولو درد داشت فردا شبش هم حسابی تب کردم
ستاره عمه
15 مرداد 93 20:22
قربونش برم که واکسن زده آفرین ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن
بابا و مامان
19 مرداد 93 17:06
الاهی فدات ماشالاه معلومه دیگه خانم و بزرگ شدی
بابا و مامان
19 مرداد 93 17:08
این و نمیشه نزارمقربونت بشم کی و برا واکسن بیهوش میکنندخودمونیما منم خیلی ترسوم اگه میشد بیهوش کنند بعد بزنند خیلی خوب بودا
ثنــــای دوست داشتنی
12 شهریور 93 14:19
سلام دوست عزیز، از وب معصومه جون اومدم، خیلی دوست دارم با هم دوست بشیم، من شما رو لینک می کنم لطفا شما هم لینکم کنید..تا بیشتر به هم سر بزنیم
مامان و بابا
18 شهریور 93 23:55
سلام من حديثم دختر شيطون بلا هستم وبلاگ خوبي دارين به منم سر بزنيد در ضمن من شما را لينك كردم. منتظر حضورتون هستم.
مامان و بابا
27 شهریور 93 18:53
می خوام یه غنچه باشم میون باغچه باشم برگامو هی وابکنم،ببندم، وقتی که آفتاب می تابه بخندم برم به مهمونی شاپرک ها، قصه بگم برای کفشدوزک ها غنچه اسیر خاکه ، منتظرآفتابه وقتی که تشنه باشه،توآرزوی آبه تقديم به دوست خوبم تو آبي و من غنچه منتظرتما بيا بهم سربزن
مامان حديث
2 مهر 93 10:44
سلام منتظر آپ شدنتونيماخبرمون كنين مرسييييييييييييييي
مامان حديث
2 مهر 93 10:49
واااااااااااااااااااااااااااااااي من شما رو قبلا لينك كرده بودم باز نشد پاكش كردم هرچي دنبال آدرستون گشتم پيدا نكردم حالا خدا رو شكر خودتون اومدين منم لينك كردم البته درست
مامان حديث
5 مهر 93 20:26
سلام من حديثم با درس شيرين رياضي اومدم بياييد ديدنم منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان حديث
9 مهر 93 16:46
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام من اومدم با كلي مطالب جديد شعر و قصه و عكساي خوب خوب منتظرما!!!!!!!!!!!!!
مامان حديث
16 مهر 93 17:43
هر کودک ، مثل گلدانی ست که از زیباترین گل های معطر ، خانه ها را به نزدیکت ترین بهارها گره زده است .... دختر نازم از خداي مهربونم ميخوام كمكم كنه تا گلهاي معطر وجودت رو هميشه تازه نگه دارم تا عطر وجودت بي بهره نباشم. روز کودک مبارک ...
مامان حديث
22 دی 93 10:17
سلام سلام سلام من حديث جون با خبرهاي خوب اومدم بهم سر بزنيد...