ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

گفتاری با تو! هستی من...

1393/7/10 0:26
947 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز گل و مهربون مامان , چند روز از تولدت میگذره و تو هستی کوچولوی من که تمام "ق" ها رو " گ" تلفظ می کردی حالا تبدیل شدی به یه دختر کوچولوی خانم که جلوی اصرار های مامان برا تلفظ "گاشگ" مقاومت می کنه و اون رو "قاشق" تلفظ میکنه.

بذار برات بگم که یه شبه "ق" رو پیدا کردی و و اصرار به استفاده از اون داشتی.

مثلا بهت می گفتم بگو "گولباگه" و تو با تمرکز فراوان می گفتی "قور قور قورباغه"

بگو "گابلمه" و تو " قابلمه"

بگو "گوری" و تو "قوری"

در اینجا خیلی اتفاقی ازت خواستم بگی "گاو" و می دونی تو چی گفتی؟ گفتی "قاو"

بعد اومدی می گی مامان "قلوم " درد می کنم...

خدای من "قلو" نه "گلو"...

.

.

بعله هستی دیگه...

حسابی خانوم شدی واسه خودت

 

دیشب رفتم برات یه کتاب حل معما از شهر کتاب خریدم صبح که بیدار شدم دیدم بعد از رفتن ریحانه جون به مدرسه نخوابیدی و همه رو حل کردی تا صفحه آخر...

یکی یکی چک کردم , همه درست بود

سرجام میخ کوب شدم باورم نمی شد...

.

.

هستی ناز مامان عاشقت هستم عاشق اون اخلاق خوبت...

عاشق مهربونی هات

عاشق بازی کردن هات با عروسک هات...

شبا که خوابت میگیره عرسک رو برمی داری و  میری تو تختت می خوابی. عاشق این حرکتتم

خیلی خوش اخلاق و مهربونی امیدوارم همیشه همین جوری بمونی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

دختر خاله
25 آذر 93 23:42
سلام خانوم زیارت قبول. کاش منم بودم.ان شالله سال دیگه با هم بریم با بچه ها چطوره؟ خوش میگذره... نه....