ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

روز بارانی و ...

1392/9/22 17:09
1,408 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش رفتیم شیراز و رفتیم حرم شاهچراغ.

بارون میزد , خوشکل...

چند روز پیش رفتیم شیراز و رفتیم حرم شاهچراغ.

بارون میزد , خوشکل...

البته وقتی رفتیم زیارت خبری از بارون نبود , وقتی اومدیم بیرون , وای غوغا بود . اینقدر صحن حرم شاهچراغ خوشکل بود که نگو...

 

http://www.niniweblog.com/upl/hastiyazdani/13867094405.jpg

 

 

http://www.niniweblog.com/upl/hastiyazdani/13867096943.jpg

http://www.niniweblog.com/upl/hastiyazdani/13867095593.jpg

 

و چند خبر خوب در این مدت اتفاق افتاد

اول اینکه دختر برادرم به دنیا اومد

و

من , چند باره عمه شدم و حسابی خوشحال بودم

اونقدر که

پرسنل بیمارستان فکر می کردن من بچه ندارم

و این اولین باریه که قراره

عمه بشم

خخخخ...

عکسهای فانتزی و جالب از کودکان

 

فاطمه زهرا کوچولوی ما وقتی به دنیا اومد

به واسته هر چی آشنا دم دستم بود رفتم تا اتاق عمل

و

کام دخملیمون رو

با یه تربت خیلی خاص

باز کردم.

لحظه های خیلی خوبی بود

نوزاد صفر کیلومتر رو

در آغوش گرفتن...

.

.

خبر خوب بعدی دختر داشتن یکی از پسر خاله هامه

که ان شاالله چند ماه دیگه بدنیا میاد.

خبر خوب بعدی

باز هم خبر دختر داشتنه یکی دیگه از  پسر خاله هامه

با این تفاوت که

خاله من چهارتا پسر داره و عاشقه دختره

و

آلان همه فامیل با هم خوشحالن

.

وخبر خوب آخر

بارداری دختر خاله عزیزمه.

.

تا قبل ازاین تو فامیل مادریم فقط من دختر داشتم داشتم

و اکنون

با سه شماره

فامیل پر از دختر شده...

پسندها (1)

نظرات (10)

مامان آذین
22 آذر 92 16:35
سلام خانمی با این دخمل نازت بامن دعوست میشی ؟یادت نره
مامان هستی شرین زبون
پاسخ
مامان آذین عزیز, آدرس وبلاگ کوچولوت رو که نذاشتی تا دخمل گلی های من باهاش دوست بشن
حسین(نای نی)
22 آذر 92 18:14
سلام خوش به حالتون. زیارت قبول. مهمونای کوچولوتون هم مبارک. آسمونی باشید
عمه زری
24 آذر 92 23:52
سلام جوجوهای عمه مبارکه هم قدم نورسیده هم تموم تو راهیا ایشالله همشون صحیح و سالم به دنیا بیان ل
نوشین
25 آذر 92 8:26
سلام. به سلامتی. قدم نو رسیده مبارک عمه خانم. انشااله کوچولوهای دیگه هم که تو راه هستن خدا حفظشون کنه . با آرزوی سلامتی برای همه فرشته کوچولوها.
سید محمد محسن
26 آذر 92 3:03
به پای همدیگه پیر شین دختر ها...
مانلی
8 دی 92 18:02
وای چه روز بارونی قشنگی و چه عکسای خوشکلی . امیدوارم همه ی نی نی ها قدمشون خیر باشه برا خانواده هاشون
***پروشات***
10 دی 92 14:10
سلام اگه باتبادل لینک موافقی خبرم بده
دختر خاله
14 بهمن 92 23:09
سلام دختر خاله خوبی ؟ دسته گلها خوبن؟راستی ما هم اسباب کشی کردیمان شاالله عید بیاین خونه جدیدمون.
nazi
8 بهمن 93 15:28
خیلی نازن. خدا حفظشون کنه
هانا
16 دی 94 15:32
سلام زن دایی خوبی؟