ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

این روز به من و بچه ها خیلی خوش گذشت...

1391/12/6 9:45
1,058 بازدید
اشتراک گذاری

عجب روز شلوغی بود.

من هم که هر سال حتما شرکت می کنم و سعی در انتقال درست فرهنگ دارم, به اتفاق دختر ها رفتیم راهپیمایی. ریحانه که در پوست خودش نمی گنجید و خوشحال بود. صبح هم که صورتهاشن رو گریم کردم و بادکنک هاشون رو باد,کلی ذوق کردن.

niniweblog.com

توی مسیر کم مونده بود هستی رو بخورن..

niniweblog.com

.

 

این هم یه عکس خواب آلوده از وروجک من

                        

             

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

گل حنا
24 بهمن 91 8:26
ای جانم. انشاالله بچه های گلت پیروان واقعی خط رهبری باشن و یاوران امام زمان. از ریحانه نازدانه هم عکس بذار عزیزم
راضی بانو
26 بهمن 91 23:34
سلام مامان خانم ... ممنونم که به وبلاگم سر زدین ... خدا بچه های نازتو برات حفظ کنه ...
مامان هستی
26 بهمن 91 23:44
گل حنای عزیزم, نمی دونم چرا عکس هام بر خلاف همیشه خوب نشد. از هر دوشون عکس گرفتم ولی فقط همین عکس خوب شد...
مامان هستی
26 بهمن 91 23:50
راضی بانوی عزیز. باز هم بهت سر میزنم و دوست دارم شما رو لینک کنم. خوشحال میشم با نظراتت راهنماییم کنی...
مینو
1 اسفند 91 23:23
عکسا خیلی قشنگ شدن که!


.............mm
8 اسفند 91 7:17
سلام صبح ساعت 6ورزش هست.....بهم سربزن...منوهم لینک کن...منتظرتماااااااااااااااااااااااا


ممنون از راهنمییت.
مرسی که سر زدی....
پرهام
17 اسفند 91 23:04
(¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ___|___|___|_____|___|___|___|___|__ __|_