ریحانه جان 13 سال وهستی جانریحانه جان 13 سال وهستی جان، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

هستی شیرین زبون

عالی عالی عالی عالی

حتما بخونید اگر... دلبندتون

1391/12/10 1:43
1,034 بازدید
اشتراک گذاری

 

        حتما بخونید اگر, دلبندتون

"انگری بردز" رو دوست داره . . .

                   

 

بعد از مدتی, یه روز رفتم خرید.

دیدم این ور "انگری برد" اون ور "انگری برد" همه جا "انگری برد"...

                        چرا؟؟؟؟!!!! 

                       kaos licca smiley 033kaos licca smiley 033kaos licca smiley 033                    

 

توی ویترین همه مغازه  این "موجود عجیب" پیدا بود. مخصوصا روی وسایل بچه ها, دختر و پسر نداشت...

کفش بچه ها, جوراب بچه ها,شلوار راحتی بچه ها,شورت بچه ها, شلوار بیرونی بچه ها, لباس راحتی بچه ها, لباس بیرون بچه ها, کلاه بچه ها, روسری بچه ها, گل سر بچه ها ووو...........

  

                                                 

انواع لوازم والتحیر از ریز و درشت...

انواع اسباب بازی در همه سایز و همه قیمتی       

نه فقط در ایران ...

این جا "انگری برد"   اون جا "انگری برد"   همه جا "انگری برد" 

بخوای نخوای طالب این پرنده خشمگین میشی, حتی اگه مثل من روح لطیفی داشته باشی که از خشم و اخم کلا بیزار باشی.

بچه ها که جای خود دارند    ٠٠٠   خیلی راحت مشتاق اون چیزی میشن که چشمشون میبینه.

همه "پرنده خشمگین" رو دوست دارند و برای جگر گوشه شون اون چیزی رو که دوست داره می خرند...

...برای من واقعا سوال بود که چه رمزی وجود داره که کالایی این چنین دل از همه قشری برده.

جنسیت نمی شناسه بزرگ وکوچیک هم حالیش نیست.

از چند نفر پرسیدم که انگری برد به جز یه بازی کامپیوتری چیز دیگه ای هم هست؟ جواب شنیدم ‌‌‌‌‌

                                     نه     !!!!!!!

رفتم بازی کردم جذابیت بالایی نداشت,

 اما دختر من دست و پا میشکنه که من براش فلان چیز رو "انگری برد" بخرم. بال در میاره وقتی براش می خرم.

همه ما به اصطلاح ایرانی ها( فراتر از مرز نمی رم) عاشق شخصیت این بازی کامپیوتری هستیم

                                            غافل از اینکه...

 این "موجود دلفریب" در آخرین مرحله بازی خود مخاطب عاشق خود را مجبور به ویران کردن مسجد می کند. گنبد,گلدسته , اعتقاد و مذهب ما را ویران می کند. و طفل معصوم ما , که از دوران بارداری و یا حتی قبل از آن برا پروشش برنامه ها ریختیم, اکنون به آسانی خوردن آب مشتاق خراب کردن چیزیست که شخصیت مورد علاقه اش آن را خراب می کند. و در ضمیر او چیز هایی نقش می بندد که سازنده های آن می خواهند.

بله "انگری برد" مسجد های ما را نشانه رفته و مشغول ویران کردن و خراب کردن جزی از مذهب ماست و کودکانمان را مقابل اعتقادات ما , مکان اختصاصی ارتباط با یگانه خدای بشر , قرار داده. 

لازم نیست حتما شم مذهبی داشته باشی تا متاثر شی, چون در مراحلی برج میلاد تهران رو خراب می کنه. اندکی میهن دوست باشی از هر نزاد یا رنگی , ارغ ملی اجازه نمی ده هنوز هم علاقه مند باشی...

چه بسا انگری برد در آینده کارهای دیگری هم کند.

هیچ وقت فکر نمی کردم در لحظه ای از زندگی روزمره ام فریب دشمن بزرگم را بخورم و ناغافل خام نقشه از پیش تعیین شده او شوم...

       

                                                              

 

 

"" جهت اطلاع بیشتر از سایر بازی های تهاجمی به قسمت "صفحات جداگانه" عنوان"توهین هایی که دیده نشدند و فریادهایی که در گلو ماسیدند" مراجعه کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

گل حنا
5 اسفند 91 10:14
سلام عزیزم. آفرین به این نگاه دقیق و ظریفت. ما باید این مسائل رو اطلاع رسانی کنیم تا حداقل اونایی که مذهبی هستن و عرق دینی دارن از الان جلو این مسائل بایستن.
انشالله خدا کمکت کنه تا بتونی با یه زبون خوب و مهربون به دخترها بفهمونی که چرا انگری برد بده...


وقتی مادر با صدای بلند دوست نداشتن انگری برد رو به گوش دلبندانش برسونه ، آروم آروم علی رغم فراوانی ،اونها هم بی تمایل می شن، ان شاالله.
برای خاموش کردن توطئه دشمن باید هر کاری کرد.
چه برسه به اینکه آلان به درون خانه من پا گذاشتن.
مامان پارسا
7 اسفند 91 15:19
سلام عزیزم
ما شیراز هستیم اگه میشه اسم دارو رو بگین تا بتونم تهیه کنم شاید واسه پارسا هم مفید باشه


مامان پارسای عزیز سلام.
اسم دارو دقیقا همونه که برات گذاشته بودم.
"درمان سرماخوردگی و آلژری"
مامان کیانا
8 اسفند 91 8:54
سلام مامان هستی. سوال من رو خیلی خوب توضیح دادید ولی کیانا یک سالشه هنوز مفهومه خیلی از حرفای ما رو نمی فهمه و هنوز حرف نمی زنه که بخوام بهش بگم اه شده پستونکت چیکار کنم ؟ این راهی که پیشنهاد دادید مربوط به بچه بزرگتر میشه ولی کیانا اگه پستونک بهش ندم فقط نق می زنه و گریه می کنه .و
مامان کیانا
8 اسفند 91 9:04
مطلبت درباره انگری برد خیلی جالب بود من که تا حالا بازیش رو ندیدم تا حالا فکر می کردم یه شخصیت کارتونیه که تو پرشین تون می ذاره اگه این طوریه پس چرا ممنوعش نمی کنن ؟ تازه خیلی ها تم تولدشون رو انگری برد می گیرن .


مامان کیانای عزیز فقط "انگری بردز" نیست که این ویژگی رو داره. بازی های دیگه هم هستند که در اون به قرآن ،خدا، پیامبر، اسم جللاله الله و... توهین می کنن.
اما قفط و فقط توی چند تا وبلاگ مطالب انتقادی دیده میشه.
تعداد بسیار زیادی از ماها هم واقع بی خبریم. بعد از این همه مدت که از حضور "انگری بردز " می گذره من خودم تازه مطلع شدم...
به هر حال این سهل انگاری ها از مسئولیت ما در مقابل دلبندانمون کم نمی مکنه...



مامانی مهدیار
9 اسفند 91 2:01
سلام.مامانی عزیز. اتفاقی وبتون رو باز کردم خیلی خوشم اومد از وبتون.بی اجازه سرزده اومدم که بگم لینکتون کردم


ممنون اومدی...
مامانی مهدیار
9 اسفند 91 2:07
مامان خانمی اگه اجازه بدی می خواستم این پستت رو توی وبلگ مهدیار کپی کنم.تا همه کسایی که مثه خودم عاشق این پرنده بودن بهفمن که دشمن چطور می خواد ذهن خودمون و بچه هامون رو با اون افکار پلیدش خراب کنه نسبت به اعتقادات و مذهب و ملیتمون


چه خوب که شما هم سهمی داشته باشبد...
مامان دو بهونه قشنگ برای زندگی
9 اسفند 91 22:22
چی بگم والا تهاجم فرهنگی که شاخ ودم نداره همینه دیگه ، پسرم یه مدت بازی میکرد ولی حالا از سرش افتاده امیدوارم دخترم هم طرفش نره
مامان( فاطمه، گل بابا)
13 اسفند 91 19:46
قبلا هم چند باری به وبلاگتون اومده بودم ولی مطالبشو قشنگ نخونده بودم. الان خوندم ولینکتون میکنم با اجازه...


ممنون عزیزم.‏ خوشحال شدم سر زدی